Bouwadviesbureau Oostelbos Van den Berg voert in het kader van het gehanteerde kwaliteitssysteem jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek uit onder haar klanten. In 2012 is het onderzoek gehouden onder adviseurs die gecontracteerd zijn binnen de diverse projecten op het gebied van huisvestingsadvies en bouwmanagement. In totaal is aan 84 adviseurs binnen diverse disciplines een digitale vragenlijst verzonden. Circa 25% van de geadresseerden heeft gereageerd.
In het algemeen kan gesteld worden dat de offerteaanvraag voldoende helder en compleet is en naar tevredenheid van de adviseurs wordt afgehandeld.
De samenwerking met ons bedrijf wordt als positief ervaren en ook de technisch inhoudelijke kennis is goed.
Tot slot is de bereidheid (Net Promotor Score) van de adviseurs om Oostelbos Van den Berg voor te dragen bij hun opdrachtgevers groot. Kortom: al met al een mooi resultaat waar wij absoluut trots op zijn. Uiteraard zullen wij onze uiterste best doen om de prettige manier van samenwerken met onze klanten in 2013 voort te zetten.